**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 1 april 2007

Av Lind@ - 1 april 2007 19:12

Senaste tiden har alla innerväggar blivit klara. Eller iallafall så långt så att det är spånskiva och gips på en sida. Den andra sidan görs klar så fort elen är dragen.Torgny är även färdig med ventilationen och i helgen är elen påbörjad. Lite dosor börjar komma upp här och var och lite rör "hänger" i väggarna.Fidde har i helgen spikat färdigt utepanelen. Mycket jobb och det är inget som egentligen syns!! mycket sånt är det ..I köket har vi fått göra en förändring i planlösningen då väggen som skulle dela av lite mot vardagsrummet blev alldeles för lång och tog ljuset från tre fönster! :(Så nu skall kyl & frys flyttas till "toa"-väggen och vi ska köpa till lite skåp och göra en köksö i mitten! Detta är nåt jag gläds oerhört åt då jag varit lite halvmissnöjd med att vi inte kunde få till en köksö. Jag som gillar att vara i köket och greja.Vi upptäckte häromdagen att vi inte fått vårat badkar! Åh no!! Vi som älskar att bada. Men efter att jag ringt Västkustvillan och pratat med Jörgen så fixade det sig. Iallafall har jag inte hört att vi inte skulle få nåt ..Den senaste veckan har ju vädret varit helt underbart och jag & Olivia har spenderat många timmar uppe vid huset. Skönt att få träffa Fidde litegranna, även om han ju inte har tid att gräva med oss i den gigantiska sandlådan som vi har på tomten. Olivia älskar att vara där, antagligen för att hon får vara ute och leka :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards