**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 4 april 2007

Av Lind@ - 4 april 2007 15:51

Ser under min besöksstatistik att det faktiskt är en del besökare härinne och kikar! jätteroligt !! Ännu roligare vore det om ni gav er till känna och skriver nåt till oss !! :)

Av Lind@ - 4 april 2007 12:24

Så var det dax igen .. Olivia är superförkyld och hostar så man tror att hela hon ska gå sönder! Det rinner stupalöst i näsan och jag torkar och torkar.Det är inte många hela veckor hon varit på dagis sen hon började. Och för varje gång hon är sjuk så tänker jag - att nu kan det väl bara inte fortsätta såhär? Men det kan det tydligen!Som tur är finns det en snäll mormor som jobbar halvtid (& morfar) som rycker in och hjälper till när hon är sjuk. Imorron ska dom passa henne så jag kan gå och jobba.Idag eller imorgon inväntar vi en leverans av fläkt, tvättmaskin och torkskåp från Ola Ring i Rydaholm. Fläkten ska visst monteras snart (takdelen) så det var lika bra att ta alla grejerna på en gång.I huset är det annars mycket "osynligt" arbete som görs. Det är elen som det jobbas på febrilt. Mycket dosor att sätta och rör som ska dras kors & tvärs i väggarna !!!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards