**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 18 april 2007

Av Lind@ - 18 april 2007 19:43

Nåt positivt nu är iallafall att Fiddes fot är bättre än på morgonen.

Han fick kryckor på vårdcentralen idag så nu kan han ta sig fram för egen maskin!

Får väl vänta ett par dar och se hur det utvecklar sig ..


Torgny har fått jobba själv på huset idag. Vi åkte dit en sväng efter besöket på VC, och då hade han börjat sätta glespanel i taket på garaget.


Har varit en intensiv dag idag. Efter att jag och Olivia varit hos en dryg AT-läkare som skulle banda besöket typ (Olivia pratade HELA tiden han satt med bandspelaren, så jag undrar hur bra det blev?!? hahaha) så hämtade vi ut en ny salva och sen åkte vi till Mia, Tilde & Theo i Lagan.

Där var det fullt ös och vi kom hem vid halv fyra. Sen halv fem skulle Fidde vara hos doktorn så vi var bara hemma och vände och så iväg igen!!


Nu har jag och Fidde få lite tid ihop - WOW!

Både imorron kväll och fredag kväll ska jag på olika tjejträffar!!


Tjingeling !!

Av Lind@ - 18 april 2007 08:08

Vaknade imorse och fick beskedet av Fidde att han gjort sig rejält illa i foten på SCA igårkväll! kan inte gå på den alls och den är hur svullen som helst och blå! 


Får se vad vårdcentralen säger, ev blir det två besök där idag. Vid halv 11 ska ju Olivia dit med sitt eksem ...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards