**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 21 april 2007

Av Lind@ - 21 april 2007 20:28

Fiddes stukning börjar ge med sig och han har varit vid huset och grejat idag.

Han får ta det lite lugnt och inte gå på för hårt för då tar det nog längre tid innan det blir bra. Foten fick sig en rejäl törn när han trampade snett inne i maskinen.

Idag har han byggt MDF-lådor till våra inbyggda högtalare som vi ska ha i kök och vårt badrum.

Torgny har pysslat med att montera ihop vår andra vindslucka samt få upp den i taket i garaget. Nu har vi en i tvättstugan samt en i garaget. Är nog bra för oss som inte har så mycket andra förvaringsutrymmen. Vi kan inte bli några hamstrar inte !! :)

 Olivia har ju gått och blivit sjuk igen, till mitt stora förtret! Grym hosta, som hon alltid får när det vankas förkylning + att hon är snorig & har lite feber. Idag har vi verkligen inte gjort nånting känns det som. Hon har gnällt hela dan och inget passar. Det kvittar om jag så sitter på golvet och hon har all min uppmärksamhet, så räcker det inte!

Hoppas hon är lite bättre imorron så vi kan gå ut en liten runda (om inte regnet öser ner förstås!).

Har varit aningens seg idag oxå, efter två tjejträffar på raken !! Blev dock bara vin i torsdags, för jag kände att det får räcka med en dag, tänk - HUR trött hade jag varit om jag tagit några glas vin igår oxå... vågar inte ens tänka på det !!!?! ;)

 Nu blir det faktiskt lite vin .. och slappa i soffan! Blir antagligen ännu en natt med minimalt med sömn pga Olivias grymma hosta!


Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards