**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 7 december 2007

Av Lind@ - 7 december 2007 11:15

Igårkväll var det min tur att bli magsjuk!

Efter kvällsmaten kände jag nästan direkt att nåt var fel!

Magen drog igång såpass att jag fick springa till toan och efter det kom illamåendet ... som senare övergick i spysjukan! bläääää


Har spytt 4 gånger inatt och haft värsta febern och frossa... drömt massa sjuka grejer inatt!

Som tur var hade vi sockerdricka hemma, så det är numera det jag lever av.


Fidde var ju hemma två dar förra veckan, han mådde oxå illa (men spydde aldrig) och magen var helt upp&nervänd.

Sen i söndags morse var det ju Olivias tur ..hon spydde ju en förmiddag och sen hade hon feber några dar.


Jag håller tummarna för att mitt är på övergående, men just nu känner jag mig svimfärdig!!


Vilken kanonstart på helgen !! Det vore ju för jäkligt om Sofias och mitt årliga julgodisbak skulle bli inställt !!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards