**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 6 april 2008

Av Lind@ - 6 april 2008 21:41

Igårkväll var jag hos Denisa på tjejfest.


Mycket trevlig tillställning :)


Det var typ bara Denisa jag träffat innan, sen var det några nya värnamotjejer + ett gäng från Anderstorp och Gnosjö.


De andra hade ju såklart siktet inställt på Harrys och jag tvekade in i det sista om jag skulle med ... men det slutade med att jag bangade.

Denisa var inte glad på mig .... MEN hon själv hade bara stannat 1 timme när dom väl kom dit, så det var nog ingen hit!


Kände mig som en fjortis när jag gick på systemet och letade efter ett vin med LÅG procent  !! Slutade med en Black Tower på 8,5procent + 2 kaktuscider !! Här skulle minsann inte bli nån racerfylla !! hehehe

Var helt säker på att få visa leg på bolaget med min fjortisshopping - men klarade mig !! :)


Hade lite ont i halsen igår och det var inte bättre idag på morronen + att huvudet kändes lite halvmossigt ! men efter en alvedon och en långpromenad med Fidde och Olivia kändes det lite bättre.


Är nog nåt på gång i kroppen för riktigt hurken är jag inte ... men tiden får utvisa vad det blir av den "konstiga känslan" ...


Good Night



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards