**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Lind@ - 4 maj 2008 18:56

Ojoj oj - vad denna helgen gått fort!

Jag har varit ledig i 5 dagar och det har varit helt underbart :)


Fidde har gjort ett jättejobb med våra trädäck.


Grävt ner massor med plintar på baksidan och några på framsidan.


Varit och köpt virke och skruv mm mm ...


Idag har det varit nästan lite väl varmt för honom där ute i solen, men en snygg bränna får han nog, det har varit bar överkropp typ halva dan!


Vi har blivit ägare till en hyffsat stor gasolgrill oxå !!


Såg i ett sånt där reklamblad från Beijers att dom under tre dagar hade budgivning på grillar.

Vi har varit inne på att köpa en gasolgroll men inte kommit till skott.


Missade att lämna in 1-a maj för då var ju jag och Olivia på kosläppet.

Men i fredags lämnade jag in ett bud och snacka om att jag blev förvånad när dom ringde och sa att vi fick den - till halva priset :) !!!

Så när trädäcket på baksidan är klart så blir det premiärgrillning på den nya :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards