**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Lind@ - 6 maj 2008 21:25

Alla tidiga mornar tar ut sin rätt ....


Idag var det väldigt gäspigt hela eftermiddan på jobbet ! stön


Slumrade till i bilen på vägen hem och gjorde två uppvaknings-ryck så jag trodde hela huvvet skulle ramla av !! Men det hjälpte nog för jag har varit rätt pigg ikväll faktiskt.


Har spenderat lite tid framför computern idag... (borde egentligen inte för man sitter tillräckligt på jobbet).

Men idag har jag kollat upp lite försäkringar mm.

Insåg att vår villaförsäkring PRECIS hade förfallodatum - grrr! Så det går inte byta förräns maj nästa år :(

Bilförsäkringens förfallo var 31/12 ... så det var ju oxå bara att lägga ner!


Har gått med i Villaägarna och har genom dom beställt några supermedel för dusch och badrum. Det här kalket är asjobbigt att få bort ...

Recension av produkterna kommer inom kort ... (om det blir dåligt väder så jag kan ta mig tid att prova dom!!).


Imorron är det ledig onsdag igen - prognosem lovade typ 20grader - det tycker jag låter alldeles förträffligt :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards