**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Lind@ - 26 maj 2008 20:50

Alltså, såg inte ens alla bidrag, men kan ju konstatera att eurovision -finalen är finito för min del nu!


Vilken låååång seg utdragen historia det har blivit! bläää


Sen öst kom in har det verkligen gått utför med hela skiten - nä jag är less på´t !


Lugn helg för övrigt. Morsdagsmiddag hos Lille-Mor och Janne i lördags kväll.

Underbart god mat - det hade behövts stretch i midjan :)  Äter ju alltid över min förmåga när det är riktigt smaskigt. Att man aldrig lär sig!


Ett besök på Karnevalen blev det oxå - för hela familjen. Kors i taket. Det var läääänge sen vi gjorde en så enkel sak ihop..

Nästan så man glömmer bort hur det är att vara båda när man ska iväg ...

& snart är det sem, så vi får nog börja smygträna på att tillbringa lite mer tid ihop, annars blir det väl kaos vecka 26 !!!!!!


Mors dags firande var det inte tal om! Det var helt bortglömt!!!

Ingen frukost på sängen, ingen middag eller ens fika fick jag ....utan att göra det själv förstås. Lite besviken blev jag allt. Inte på att jag inte fick blommor, för det struntar jag i. Men Fidde och Olivia kunde ju gjort nåt ihop så det kändes lite speciellt.

Men nu blir det ju smidigt när det är Fars Dag ......!


Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards