**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Lind@ - 19 juli 2008 14:04

Tog en runda idag till Rydaholm för att kika på utemöbler.


Har varit där innan men jag hade fått för mig att det nog kanske var rea typ nu ...


Så fel jag hade .. det var nåra grejer som var liiiite nersatta, men till 99 procent var det fortfarande ord pris ! :(


Jag tyckte bordet som vi senare köpte var helt okey, är i nåt plastmaterial som liknar trä och som är återvunnit material (känns som en god gärning att köpa sånt!). Fidde dissade det totalt !! till en början. Mest var det nog stolarna det hängde på. Men jag fixade ihop bordet med några andra stolar och helt plöstligt så var bordet oxå nåt han kunde tänka sig!


Så det blev köp direkt ! Fick låna kärra där så det var bara att tuta och köra hem med det.

Medans jag tog bort emballade och monterade bordet så var han iväg och kapade till ribb till vårt ribbstaket som vi skall ha som avskärmning på baksidan.


Blev även påbörjat lite på staketet, som blir 1,50 högt ..


Usch vad det är svårt att bestämma hur högt man ska ha.

Men vi startar där så får vi se sen ...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards