**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 17 september 2008

Av Lind@ - 17 september 2008 19:11

Hade ett tryck över pannan igår och var ju allmänt hängig.


Sen under kvällen började jag misstänka tandvärk!

Kunde knappt gapa och det värkte i hela kinden.


När jag sen tvättade mig på kvällen och jag rörde området under ögat så smärtade det rejält.


Lyckades somna trots den molande värken, men vaknade när Fidde kom hem vid 1-tiden. Då var smärtan nästan outhärdlig.

Tog en alvedon och letade upp en läkarbok. Misstänkte att det kanske kunde vara bihålorna!

Sov inte vidare bra inatt om jag säger så, så ännu en hemmadag idag.

Ringde sjukhuset direkt på morronen och fick komma vid kl 11.


Dom ville först att jag skulle ta Nasonex, som jag brukar ha mot min allergi, men när jag sa att jag är gravid så var ju det uteslutet.

Blev till slut en 10-dagarskur med Kåvepenin, får hoppas att det hjälper!


Har haft nåt så vansinnigt ont idag trots att jag käkat dubbel dos alvedon!


Känns som om förkylningen är tillbaka på allvar igen, smaken är helt borta och jag är risig som tusan.


Får se om det blir jobb imon?

Fidde jobbar ju kvällen så han och Olivia är ju hemma till kl 14 & det vet ju alla med småbarn hur "lugnt" det är då!


Nu blir det soffan och viloläge resten av kvällen ...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards