**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 21 september 2008

Av Lind@ - 21 september 2008 20:45



Ja så länge har den rörliga lilla bebisen varit i magen nu ...


Nån har ju sagt det till Olivia, inte vi! men helt plörsligt så sa hon till mig en dag -"mamma har en bebis i magen" ... JAHA .. hmmm, jo ..


Så nu pratar vi om det och igår skulle hon lyssna och känna, men just då var det ingen aktivitet alls ...


Magen är definitivt störra denna gången! har jämfört bilder från när jag väntade Olivia - men mitt träningsschema så ju liiiite annorlunda ut då!

4 intensiva pass i veckan fram till vecka 25 ... Är ju liksom inte tillstymmelse till träning nu!


Känner mig fortfarande inte riktigt piggelin, trots penicillinet!

Bättre är det men jag har käkat alvedon i helgen oxå och smaken är inte tillbaka heller, igår trodde jag att NU har det vänt, men idag har jag inte känt NÅNTING vad maten smakat!

Gjorde mig till med god fläskfilégryta som både Olivia och Fidde gillade skarpt ... Själv hade jag kunnat äta isterband eller nåt annat läbbigt!!


Håll tillgodo med en magbild :)

Av Lind@ - 21 september 2008 20:36


Var länge sen det var ett husinlägg nu ...


Våra plattor är ju klara sen nåra veckor tillbaka och det är så skönt!


 Vi fogade med Envirosand istället för stenmjöl - vilken skillnad!

Superlätt att få ner och det "ska" hålla ogräs borta + att det blir som cement efter ett tag.


Fidde har så smått börjat  att montera vår braskamin.

Vi börjar bli riktigt sugna på att elda i den nu, den har ju ändå stått där i 1 år nu ... fast inte monterad och klar då.


Nu är det utsågat i taket och fråga mig inte hur - men han verkar ha kläm på hur alla delarna ska va !! .. En tjock instruktionsbok plöjer han igenom min underbara sambo, allt för att vi ska kunna mysa framför brasan sen.


Framsidan är förresten oxå klar, så tillvida att vår lilla mur är klar och vi har matjord på plats.

Fidde gjorde allt arbete förra helgen när jag var iväg :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards