**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Lind@ - 13 januari 2009 15:03



Ingen rast och ingen ro!


Häromkvällen började han snickra uppe på vinden.


Vi har ju inte så värst mycket förvaringsutrymmen inne i huset så vinden måste användas till detta !


Vi har två vindsluckor och ovanför garaget skall han inom det närmsta göra ett golv och klä in taket med plywood + dra dit el och sätta dit ett element.


Projektet häromdagen var vindsluckan i trättstugan. Då gjorde han nåt slags golv typ en ramp, så där får vi plats med massor med kartonger nu :)


Idag har han varit på tippen & slängt massa med emballagegrejer mm!


Häromdagen var det återvinningen!


Och jag rensade Olivias garderob igår, så det ligger numera i klädinsamlingen en bit härifrån.


Skönt med lite röjning :)

Av Lind@ - 13 januari 2009 15:02



Då har mitt matande gett resultat!


Alice väger nu 2926gram :)  Alltså +200gram sen hon föddes.

Av Lind@ - 13 januari 2009 12:06


Matade vid kl 11 igårkväll & vaknade inatt vid halv 4 och trodde brösten skulle sprängas !!!


Herregud - fick väcka Alice och nästan tvinga henne att äta!


Med matning och blöjbyte var jag väl vaken en timme, sen var jag pigg och kunde inte somna om!

Gjorde väl det till slut för när Olivia trippade in vid halv 7-tiden så sov jag iallafall ...



Käkade inte frukost förräns kl 9 idag! det är rena lyxen nu när Fidde är hemma!

Imorron får vi nog skynda på lite för Olivia ska ju vara på dagis vid kl 9 !!


Snart lunch - idag blir det Snabba Citronfisken & sen kommer Annelie från BVC.

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards