**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Lind@ - 27 januari 2009 13:35



Idag var det dax för första besöket på BVC.


Alice hade gått upp lite mer än 400gram på 2 veckor så det var jättebra.

Antagligen därför hon har magknip och är lite skrikig trodde sköterskan, mycket mat i en liiiiiiten mage ...

Hon vägde nu 3455gram och var 48cm lång.


Är ju lite tje på det här med amningen. Min feber beror ju antagligen på en begynnande mjölkstockning - igen! Ena bröstet är jätteömt ... :(

Ska det fortsätta såhär så slutar jag har jag bestämt - det finns tydligen nån tablett som läkare kan skriva ut som gör att mjölkproduktionen avtar.

Jag försöker väl hänga i ett tag till iallafall ...

Av Lind@ - 27 januari 2009 13:30



Eller rättare sagt - när jag matade Alice inatt så kände jag mig varm och hade lite småvärk i kroppen, men iddes inte gå upp och kolla tempen.


Imorse hade jag dock 37,7 när jag steg upp & det kändes. Jag behöver inte ha mycket feber för att känna mig risig.


Natten har varit rätt lugn - matning 2ggr och vid andra matningen vid kl 5 imorse så var Alice klarvaken! & så hon var vaken till Olivia kom in vid halv 7 tiden ... då jag förflyttade mig till soffan och försökte halvsova medans Olivia kolla in morronens Bolibompa.


Tur att det finns Panodil för det gjorde iallafall att jag kom igång idag ...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards