**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Lind@ - 3 februari 2009 10:18



Häromdagen började vi ge Alice lite tillägg då det varit såååå struligt med amningen denna gången.


Innan fick hon nog för mycket mat och fick magknip och nu tycker jag det känns som om hon får för lite ...?! Inte lätt att veta, men nu har vi iallafall börjat ge ersättning och kommer fortsätta med det. Eventuellt slutar jag amma helt snart- vi får se?

Jag är hur som helst inte särskilt motiverad, men visst, det känns ju som man är dålig mamma som inte till 100% vill amma sitt barn minst 6 månader ...

Jag kan inte sticka under stol med att det var rätt skönt när Fidde matade henne och jag slapp vara låst i soffan :)


Kvällen igår gick över förväntan - hade lite ågren nu när Fidde jobbar kvällen ...

Alice var rätt lugn efter att Olivia somnat, men desto stökigare inatt ...


Nu har jag skickat Fidde till Kvantum och Olivia leker med Alex här hemma.


Inga andra planer för dagen, snart dax för lunch och sen åker ju Fidde :(

Av Lind@ - 3 februari 2009 10:11



Last week we got such a nice present from our friends (Berit, Ivo and Ben) in Holland !!


Olivia got a nice pyjamas, Alice one thing to put on the stroller and one for her pacifier. Fidde and I got a showercream that smelled wonderful :)


We are soooo happy to have you guys as our friends - just to bad we don't live closer to eachother :(


We send you lots and lots of love ...


Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards