**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Lind@ - 5 februari 2009 19:17



Idag var Josefine, Hanna, Vicky och Karin och hälsade på och gratulerade :)


Fick ännu en söt klänning till Alice - hon kommer vara uppklädd för jämnan den unga damen :)


I det gänget är det många bebisar på "g" - slutet av april, början av juli och början av augusti !!


Sååå himla kul - det kommer nog bli mycket fika framöver känns det som ... inte bra för vikten !!! hmmmm

Av Lind@ - 5 februari 2009 19:14


Missade ju att säga att Mia, Håkan, Tilde och Theo var hos oss i lördags.


Fick en jättesöt klänning i rosa och vitrutigt tyg + vita leggings till Alice. Sååå gulligt :)


Theo undrade var man kan köpa såna där (bebisar som Alice) - hahaha - tänk om det varit så smidigt!

På ICA - liksom - den däruppe vill jag ha !! :)

Av Lind@ - 5 februari 2009 19:05


Igår tog jag beslutet att lägga ner amningen. Ringde sjukhuset och bad dom skriva ut tabletter som skall göra så mjölkproduktionen stannar av.

Det var en inte alltför trevlig sköterska som jag pratade med och jag fick taggarna utåt direkt när hon först skulle ha mig att ringa BB/amningsmottagningen innan jag ringde tillbaka till dom!

Men jag stog på mig - herregud, det måste väl vara upp till var och en hur man vill göra - ibland blir jag sååååå himla trött på denna amningshysteri som råder!!!


Nu är iallafall första tabletten tagen och jag skall äta dom i två veckor ...


Så var det med det och nu ser jag fram emot att kunna gå ut hur som helst utan att tänka på OM Alice kommer behöva äta eller inte & hur jag ska lösa det beroende på var man är osv ...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards