**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Lind@ - 8 februari 2009 20:11



Just nu har vi det kämpigt i vår lilla familj!


Alice skriker jättemycket och har grymt ont i magen ...


Både jag och Fidde är trötta och vi gör vårt bästa för att stötta varandra, men vissa stunder känner iallafall jag att jag orkar inte mera - fast det tvingas man ju till ändå på nåt sätt ...


Olivia är den det är synd om nu - när Alice skriker och gör att jag och Fidde måste turas om med henne hela tiden. När Fidde jobbar kvällen nästnästa vecka vete 17 hur jag skall göra om Alice skriker på detta sättet. Det går ju inte ens läsa gonattsaga för Olivia i det läget ...


Vi har köpt en ersättning som skall vara snällare mot magen + att jag ammar litegranna. Just nu är bröstet det enda som hjälper på kvällen när hon skriker som värst, så jag lugnar mig med tabletterna några dar nu ...


Vi bokar inte in nånting numera, inte kul att åka bort eller ha folk OM Alice kommer gallskrika hela kvällen..


Vi tar EN dag i taget och hankar oss fram ...


Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards