**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Lind@ - 19 februari 2009 12:20



Kiropraktorn blir på måndag istället - han hade dratt på sig en infektion och vågade inte träffa en liten bebis ...


Så fortsättning följer vad som händer.


Hon jag ringde som gör akupuntur i Gislaved ringde mig idag. Hon gör inte på bebisar och den enda hon visste som gör det bor i Göteborg. Hon sa att det är grymt mycket  lagar och regler som styr detta - synd!


Hon kan gärna visa oss Zonterapi - att man kan massera under foten och därmed minska besvären.

Just nu känner jag att vi testar kiropraktorn först, så får vi se sen med massagen.

Av Lind@ - 19 februari 2009 07:50



Har haft avlastning av både farmor, mormor och morfar nu några dar när Fidde jobbat kvällen.


Utan Er vet jag inte hur jag skulle klarat veckan ... TACK för att ni ställer upp :)

Av Lind@ - 19 februari 2009 07:44


Fick tips igår av snälla Vicky - om en kiropraktor i Gislaved.

Ringde på stört och idag 11:30 har vi en tid :)


Får se vart det leder, men man hoppas ju.


Tack Helen för tips om mjölken. Problemet just nu är ju att jag både ammar och ger ersättning (som innehåller mjölk). Jag har nu definitivt tagit beslutet att sluta amma, det är för bökigt att köra både och!

Så när väl mjölken avstannat helt så ska vi ge henne mjölkfri ersättning (vi har köpt en sort som heter Profylac på Apoteket. Har även läst om Nutramigen, kanske vi testar den oxå ??


Just nu känns bloggen som ett stort plus - eftersom ni är en del som läser så kommer det ju lite tips emellanåt, vilkt jag uppskattar jättemycket.

Tack snälla för det :)



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards