**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Lind@ - 20 februari 2009 19:30



En trevlig dag har vi haft i Bankeryd.


Jättefint (&stort) hus har dom & området består av massa nybyggda villor och såklart måååånga barnfamiljer !! = jättemånga kompisar, precis som vi har här :)


Vi startade förmiddan i pulkabacken, sen käkade vi lunch & Ludvig sov. Sen hann vi med en sväng i kvarteret så jag kunde spana in alla husen :) .. och sen avslutade vi med en sväng på en lekplats. Där fanns även en liten minibacke som ungarna åkte i.


Lite synd är det att vi bor så långt ifrån varann (8,5mil=1timmas körtid), för det hade varit kul att träffa dom oftare !! Men men, så är det ...


Mysigt hade vi iallafall det idag - även om det stundtals blir lite stökigt med så många småttingar :)


Tro´t eller ej - men nu smuttar jag på en Baileys !!!! mmmmmmmm va gott !!

Fidde kom helt sonika med en liten hutt - han var glad att ha en kompis igen, när han sitter med sin Whisky !!


För övrigt så är det GALLSKRIK som ljuder i bakgrunden !! Så hur det blir med TV & Lets Dance denna fredagkväll återstår att se ....

Av Lind@ - 20 februari 2009 08:48



Oj oj oj!


Har haft 75 besökare här på min lilla blogg dom senaste dagarna .. vad kul :)


Lite nyfiken blir man ju såklart på vilka NI är ...


Några vet jag ju - men 75 stycken, det är många för mig det!

Av Lind@ - 20 februari 2009 08:45



Alldeles strax åker jag, Olivia och Alice till Bankeryd för att hälsa på Anna, Signe, Ludvig & Olle.


Har inte hälsat på hos dom sen dom flyttade för typ 1 år sen eller nåt! Skandal !!


Men idag är det alltså dax & det ska blir SÅ kul :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards