**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Lind@ - 19 mars 2009 20:37



Det fina vädret lockade mer än dammsugning, så en runda till stan blev det :)


Hittade en svart kjol som passade perfekt, så det inhandlades idag.


Skulle haft en ny kofta oxå (koftälskare som jag är), men givetvis hittade jag ingen. Hade fått hem en kupong från Lindex där man får 30% på ett damplagg, så det hade jag tänkt utnyttja. När man väl tänkt köpa nåt, ja då finns det ju inget ... Vill gärna ha nåt i nån vårfärg, är väldigt mycket svart & vitt i garderoben!


Är lite inne på att beställa en cerise kofta från HM. Det är 10% till och med imorron, så kanske att jag "klickar" hem en sån ..?


Blev förresten en sväng med dammsugaren oxå när Fidde kom hem, så jag hann med båda :)


Till helgen skall jag försöka arrangera lite tavlor inne i allrummet. Har fått ett familjeporträtt av Fiddes pappa som togs när han hade sin 60-årsfest. Det är på Fiddes pappa, barn med respektive och barnbarn - verkligen jättebra blev kortet.

Av Lind@ - 19 mars 2009 10:30



Idag när jag lämnat Olivia på dagis och kom ut så lät Alice jättekonstig i vagnen. Tittade till henne och då var hon helt skummig runt hela munnen + att hon andades jättekonstigt. Fick upp henne ur vagnen och fick nästan lite panik, det var så läskigt! Hon skrek inte och det lät som det var fullt med slem i hela halsen som gjorde att hon knappt kunde andas ordentligt.


Vet inte om hon kräkts när hon låg där på rygg i vagnen?


Nästan rusade hem och fick av oss kläderna. Det blev bättre även om jag fick dra skum ur munnen på henne.


Nu verkar hon vara helt okey och sover i min famn. Så skrivandet med en hand går sådär snabbt ..... :)


Nu blir det en kopp kaffe & sen antingen promenad i solskenet eller dammsugning ... vilket låter roligast??

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards