**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Lind@ - 24 mars 2009 21:22



Dagen som började bra med en hela natts sömn - kan jag tyvärr säga har varit katastrofal när jag summerar !


Alice har haft så förbannat ont i magen och skrikit varje vaken stund idag!

Har inte funnits nån tid att vara med Olivia och göra nåt med henne då Alice vaknat så fort jag lagt ner henne....

Blääää ... Stackars stackars vår lilla Olivia som blir lidande ...

Hon säger varje dag att hon har ont i magen och hon kan bajsa flera gånger om dagen. Både jag och Fidde undrar såklart om hon kanske blir så stressad av Alice skrikande så det yttrar sig som magont ?? eller om hon säger så för att Alice har ont i magen ??!


Nu ikväll så fick jag panik på skrikandet! Ringde mamma och undrade om jag kunde våldgästa och hon samtidigt kunde göra lite slingor på mig.


Det gick bra! Frisören hade "drop-in-tid", hahahaha ...

Så jag drog från kaoset & fick några timmars "tystnad"

+ lite ljusare hår :)


Fidde har krypit till kojs med den oroliga hönan som sover några minuter och skriker några minuter om vartannat (hör jag in till kontoret!)


Jag ska med krypa till kojs nu ... bästa att försöka tanka sömn så gott det går ...

Av Lind@ - 24 mars 2009 11:15



Två nätter i rad har Alice ätit strax efter kl 20 & sen "somnat för natten" i mitt knä (efter nåra timmars skrikande först förstås).


Sen har hon sovit till 04:30 i ett svep !!! & natten till idag i sin egen säng (för första gången) !!


Imorse skrek hon nog en halvtimme innan jag lyckades få henne att somna om (med mer mat) & sov sen till 06:30 ! & Olivia sov till 07:30 - vilken lyxmorron :)

Jag hann tom läsa tidningen innan Olivia kom upp + få Alice färdig.


Efter den lugna starten så har jag fått igen det - Alice har skrikit konstant varje vaken stund !! & nu sover hon i mitt knä...


Olivia är ute i snålblåsten !! Tacka vet jag våra stora fönster, för nu går det ju hålla koll inifrån :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards