**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Lind@ - 30 mars 2009 21:21



Den lilla Alice-skruttisen ville inte planera dan som jag - därav inget besök i tapetaffären .... MEN det går fler tåg. Kanske imorron? Om Olivia är upplagd och på gott humör?!


Nu ska äckelpäckeljag ta en dusch (som jag inte hann imorse & inte igår morse heller för den delen ....)


Have a good nights sleep :)

Av Lind@ - 30 mars 2009 10:44



Alltså, den där j-a Försäkringskassan rent ut sagt!


I och med att jag var sjuk i början av mars så stoppade dom min föräldrapenning. Jag ringde ju och sjukanmälde mig försent så jag fick ju bara ersättning för 1 dag (mot 5 som jag borde haft tycker jag). Så nu brann 4 dagars föräldrapenning inne ! Jättekul !!!!! Nu har jag helt plötsligt noll kronor kvar denna månaden för det gjorde 1500kr i ersättning !!


Grrrrrr

Av Lind@ - 30 mars 2009 10:12



Idag har jag en sak på programmet - köpa (eller beställa om dom inte finns hemma) tapeter till Alice rum.


Midbec har en kollektion med barntapeter och där har vi fastnat för en med massa glada färger i grönt, turkost & rosa.

Sen är bara frågan - NÄR ska vi hinna sätta upp dom ??? men det löser väl sig.


Det är ju "bara" en fondvägg ...


Härligt måndagsväder än så länge. Alice sover i vagnen & jag väcker henne strax för mat. Sen blir det Jehrens :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards