**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Lind@ - 26 maj 2009 20:50



Har försökt mig på att redigera lite bilder i Photoshop ikväll och herregud vad svårt det är ...


Skulle verkligen behöva gå en kurs i detta !!


Några bilder fick jag efter mycket om och med text på och fick dom i ett format som bloggen accepterade!


Ivo hade tagit med sig en slags pappersdräkt på skoj för att han och Fidde skulle ha det när dom målade - strl XXL var det, snacka om att Fidde fullkomligt drunknade i den -  hahahaha !!!

Av Lind@ - 26 maj 2009 13:24



Har varit och hämtat våra nya hyllor till köket idag !!


Packade upp dom innan och färgen stämmer superbra med den vi har i köket nu :)


Det var ju en chansning, som för en gångs skull gick i lås !!


Nu vill jag ju såklart ha upp dom snarast möjligt, men Fidde jobbar ju kvällen och med en sjukling så är det inte att tänka på att göra det själv..


Lite spackling och målning behövs innan oxå ...

Av Lind@ - 26 maj 2009 13:22



Alice är sen igår jättekrasslig. Hon har hög feber och är superförkyld och hostar sån där rivig hosta som säkert värker i hela bröstet på henne.


Riktigt synd om henne är det nu ...


Mormor kom precis och hämtade Olivia, för som läget är nu vill jag inte ta ut Alice.


Hoppas vi alla får lite mer sömn än natten till idag :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards