**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Lind@ - 28 maj 2009 13:33



Idag har vi kört ett städrace - det är gött att få det städat till helgen :)


Ambitionen är att ha det så varje vecka, men det är inte alltid det blir så ...


Handling fixade jag efter dagislämning idag, skönt att slippa trängas med en massa folk.


I eftermiddag är inget planerat, får se om Olivia vill gå till biblioteket kanske?

Behöver komma ut och röra mig lite känner jag.

Frågan är om Alice kan ligga vaken så länge i vagnen utan att skrika så hon tappar andan - det är en tjej som vet vad hon vill och ligga vaken i vagnen är typ det värsta som kan hända! hahaha

Av Lind@ - 28 maj 2009 13:30



Igår var vi nere hos Fiddes morbror och jag fick springa på ett löpband för att se vilken typ av skor som passar mig.


Tror jag provade igenom i stort sett vartenda par löparskor och fastnade till slut för ett par Asics. En rätt smal modell som passade min fot super :)


Så det blev köp !!


Nu ska jag flyga fram är det tänkt ....


(Måste bara bli av med blyklumparna till fötter först, hehehe)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards