**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Lind@ - 1 juni 2009 20:08



Kunde inte hålla mig ifrån lite löpning, trots att jag nog kanske borde det... Är ju inte helt kry i halsen - äsch, det gjorde nog inget, det var bara 20 minuter & jag tog det luuugnt!


Det är ju för övrigt inga sprinterrundor jag är ute på annars heller - folk som är vana löpare skulle väl knappt kalla det jag utför för löpning, hehehe!


Skorna gjorde nog susen, det var verkligen stor skillnad mot dom gamla med stenhårt gummi!


Nu är Fidde ute i spåret - ska den ena så ska den andra ;)


Av Lind@ - 1 juni 2009 15:59



Såhär kan det gå om man leker flygplan med vår lilla spy-Alice !!!


 hahahahahaha

Av Lind@ - 1 juni 2009 12:36



Jag är såååååå nöjd!


Äntligen är våra nya hyllor på plats och det blev precis som jag ville ha det - tog bara 1,5år att hitta dom perfekta hyllorna ;)


Inga laja konsoller som syns här inte !!



Av Lind@ - 1 juni 2009 10:20



Jättegrattis till Anna och Andreas som fick en pojk i helgen ...

Av Lind@ - 1 juni 2009 10:09



Jag och kidzen åkte med mamma och pappa ner till sommarstugan Halmstad i fredags em. Dom hade ju lovat superfint väder så vi passade på.


Fidde skulle ändå på herrklubbsresa lör-sön.


Vi har haft det kanon men det går ju i ett kör med småbarn så nån vila blir det ju inte &definitivt inget solande. Men det bekommer mig inte så värst mycket faktiskt, det jag kan längta lite efter att att få sitta lite i lugn och ro och läsa .. men det går nog om nåra år ;)


Det blev besök på stranden både lör och söndag, inga heldagar, men en liten stund så Olivia fick bada och göra geggamojja.


Mamma hade fått lov av en granne att ta rabarber om vi ville. Så jag plockade med mig en del hem. Efter jag hade tagit hand om det igårkväll konstaterade jag att det blir 3 pajer och sen gjorde jag en omgång med rabarberkräm som jag och Olivia ska avnjuta till mellanmål idag.  :)

Själv försöker jag kurera mig från halsont, började i slutet av förra veckan och idag är jag mest hes och har sån där jobbig hosta som sitter i bröstet ... = ingen löpträning idag heller :(


Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards