**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Lind@ - 13 juni 2009 19:01



Nu är det andra lördagen i rad som Fidde jobbar över!

Skittrist om jag ska va ärlig! Får väl försöka se det positiva att det kommer lite mer stålar in på kontot lagom till semestern :)


För jag drar ju inte in dom stora pengarna nu - jag bara kostar jag !! ;)

& handla är ju nåt jag känner mig rätt bra på, hihi !!


Jag och barnen har varit i Skillingaryd idag och hälsat på Jessica och Ralle i deras hus som är under renovering :)

Ser ut som ett bombnedslag nu, men jag har ju varit med under en sån där resa och VET att det kommer ordna upp sig, till slut !!


Idag har Fidde blivit inspirerad av en kollega, så han har fyllt en färsk kyckling med lite olika grejer och grillat hela härligheten. Blev fantastiskt gott och med nypotatis & rödvin till blev det en hit :)

Han får gärna bli mer inspirerad !!


Själv har jag gjort minipajer med mozzarella och körsbärstomater bla. Ska ha det till sommarfesten på dagis på måndag.

Fick ju senaste numret av Matmagasinet häromdagen och blev såååå inspirerad. Så till festen blir det en kycklingröra oxå som man ska ha i tekakor + en kaka med jordgubbar ovanpå som avslutning!


Nu kickar nog snart vinet in så jag avrundar här så inte det blir massa stavfel !! ;)


Trevlig lördagskväll ..

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards