**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Lind@ - 15 juni 2009 22:09



Har köpt (fast inte betalat!!) en gåstol av grannen så den fick Alice testa häromdagen.


Hon når inte ner fastän den är på lägsta så den får nog "stå till sig" ett tag på hennes rum ...


Det svåra är att få Olivia att INTE va på den stup i ett ... kanske att den får flytta till vinden ett par veckor ?!

Av Lind@ - 15 juni 2009 22:06



Idag var det löpardax igen! & fasen, jag har ju haft lite ont i vristen, har förmodligen stigit snett eller nåt ... men idag gjorde det ont VARJE steg jag tog! Inte kul, så efter mina 25 minuters löpträning kan jag säga att det gjorde inte mindre ont .....


Så det var bara ZONsalva på och nu får jag nog vila mer än 1 dag till nästa pass - skit oxå!

Av Lind@ - 15 juni 2009 21:58



Idag var det sommarfest på Växthuset och det bjöds på uppträde med fin sång :)  + att vi alla fick testa på "miniröris" som barnen brukar göra. Miniröris var nästa fel ord, det var som ett gympapass !!! jag höll Alice så jag kunde inte riktigt skumpa runt och göra grejer på marken som dom andra. Men lite hoppade jag och som tack fick jag en spya på kläderna :-)


Vi skulle ha med picknickkorg och jag hade fixat (från Matmagasinet så klart, vad annars ?!) baguetter med en god kycklingröra som innehöll mango chutney, avocado, ananas mm (smarrigt). Det blev även en minipaj med mozzarella och körsbärstomat och till avslutning en jordgubbskaka.


Vi var mätta och belåtna efter det :)


Hade tur med vädret detta året så jackorna vi tagit med behövde vi inte använda.


Det är helt fantastiskt vilka engagerade fröknar det är som jobbar där! Jag är såååå tacksam för att Olivia fått en plats, på vad jag tycker är "världens bästa förskola" :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards