**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Lind@ - 6 juli 2009 20:56



MIN FOT GÖR MIG URSINNIG !!!


Jag har inte tränat sen innan midsommar & knappt gått nånting - det har ändå varit svullet, ömmat & haft sig :(


Kändes bättre igår och idag tänkte jag att jag ska PROVA att springa litelitegranna bara .... nu när jag verkligen är supertaggad och inte vill annat än att träna när tid finnes - nä då GÅR det inte !!!! aaaarghhhhh


Hann inte ta mer än några steg innan det började värka ... sprang på några hundra meter till, stannade och stretchade, rullade foten och gjorde lite tåhävningar mm .... för att se om det skulle bli bättre - men inte då ...


Fick fortsätta att gå istället - med den för........annade ömmande foten!


Undrar i mitt stilla sinne - VAD ska jag göra ... GÖR dom nåt om jag ringer typ husläkaren ??? är nåt sönder i foten eller vad är det som händer ... kommer jag aldrig kunna springa igen utan att foten kommer börja krångla!?


Nä jag är nästan så jag tar till lipen snart ... men det hjälper ju såklart inte ett dugg!


Jag som räknat med att kunna ut och springa ihop med Stina när vi ska semestra ihop - vännen, läser du detta så inser du nog att några löparrundor ihop kommer det med all säkerhet inte att bli ....


Nä, nu är allt verkligen SKIT !!


Hade ju kommit igång såpass att dom där överflödiga kilona försvunnit, men nåt har hänt i min ämnesomsättning tror jag, för kilona smyger sig på direkt & gör mig tokig & småtjock runt magen :(


bläääääääääääääääääää

Av Lind@ - 6 juli 2009 17:11



Helgen inleddes med grill och vattenspridare (för barnen) ...


På lördagen lämnade vi bort Alice (för första gången faktiskt!) till Fiddes mamma några timmar & vi andra åkte till farfar och Majsan i Hånger.

Olivia hittade Linneas (Fiddes farmor) gamla hattar & vi fick såklart prova dom alla - vi asgarvade åt vissa utstyrslar !!!


Sen fick Olivia åka båt med Fidde - nåt som hon verkligen gillade! så han provar nog snart att ta med henne på en fisketur ...


Lite bilder från helgen kommer här:

Av Lind@ - 6 juli 2009 16:43



Fick för en stund sen ett sms från Sofia !!!


Hon och Andreas fick en liten tös imorse - GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS mina kära vänner !!!!!


(Sen är det ett nytt bebistillskott till i "familjen". Fiddes pappas sambos flicka med familj, fick en pojk vid midnatt, natten till idag. Dom har tvillingar sen innan & nu blev det en kille till!)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards