**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Lind@ - 15 augusti 2009 13:55

Undrar om nån därute som läser min blogg är medlem i Spotify? Behöver ju en inbjudan för att kunna bli gratis medlem och lyssna på musik ....


*hoppas jag har tur & nån hjälper mig*

Av Lind@ - 15 augusti 2009 10:34



Efter Leksand så har vi varit nästan 3 veckor i Halmstad, med lite korta avbrott hemma.


Idag jobbar Fidde, det var tydligen kaos på hans jobb och dom behövde nån som kunde rycka in. Han har ju semester/föräldraledig nästa vecka oxå, så det gjorde inte så mycket att han fick rycka in idag.


I em/kväll är det tänkt att vi ska ha Trädgatanfest här på området. Får se hur vädret artar sig under dagen ?!


Får väl ta mig tid att summera semestern och lägga ut lite bilder så småningom.


I år har vi iallafall haft semester & Fidde har haft arbetsförbud! Sen huset kom så har det ju mest varit projekt, men dom är stoppade i år!


Vi har som sagt mest varit i Halmstad, men hunnit med lite dagstripper, bla till Liseberg, Kungsbacka & Freeport där Fiddes brorsa med familj bor & där jag efter en semesters letande äntligen hittade ett på löparbrallor på reapris :)

Ett besök hos Jessica och Ralle utanför Ängelholm blev det en dag.

I Norre Katts park i Halmstad har dom byggt en jättefin lekplats med Pippitema så den var vi i häromdagen - jättefin och med en liten hinderbana mm.


Busfabriken gjorde vi ett besök på så Olivia fick leka av sig & i måndags var vi i ULLARED med typ miljoner andra! Hittade lite smått till barnen men glömde hälften med förbrukningsart pga all trängsel ....


Nu vaknar Alice ... no more blogging for mama :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards