**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Lind@ - 8 september 2009 16:53



Upptäckte precis att det går klicka på vissa bilder som jag lagt in så blir dom lite större i formatet - om nån nu skulle vilja se oss mer i närbild Tungan ute

Av Lind@ - 8 september 2009 14:22



Från idag så heter inte bloggen bloggagratis längre utan bloggplatsen .. så min "nya" adress blir därmed:

http://tradgatan21.bloggplatsen.se


Gå in där fortsättningsvis Glad



Av Lind@ - 8 september 2009 13:36

Nu har bloggagratis uppdaterat sin sida lite & bland annat infört att man kan lösenordsskydda sin blogg.

Jag har länge funderat på att byta blogg pga detta, men nu lanserar ju "bloggplatsen" detta oxå vilket jag tycker är mycket bra då jag faktiskt vill veta vilka som läser om oss! Det är ju trots allt mest personliga saker om familjen som avhandlas här.

Häromdagen var det ju 119 besökare här och det var inte många som gav sig tillkänna ... synd :(

Ni som vill fortsätta följa oss, maila mig på linda_hallden@hotmail.com ... så får ni lösenord ...

Av Lind@ - 8 september 2009 13:31

I helgen var vi i Mölle med i stort sett hela Fiddes familj. Vi hade hyrt stuga genom Fiddes jobb.


Vi hade supertrevligt även om inte vädrets makter var med oss - men det är ju vi vana vid !! & hela regnmunderingen var nerpackad för säkerhets skull !!


Vi badade i inomhuspoolen på området, promenerade ner till hamnen, besökte Kullens fyr & käkade världens godaste våfflor på Ellens fik :)


Sen umgicks vi, käkade god mat, godis mm mm ...


Här kommer lite bilder från helgen - håll tillgodo:       

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards