**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Lind@ - 12 september 2009 14:02



Idag är det aktivitetens dag här skulle man kunna tro!


Fidde målar inuti fönsterkarmarna som inte blivit gjort trots att vi bott här i 2 !!! år nu ! Ja vad ska man säga, det är för mycket smågrejer att göra och för dåligt med tid - det är nog många småbarnsföräldrar som känner igen sig ?!


En himla tur att vi inte har nåt vidare att sköta i själva trädgården ..


Själv putsar jag fönster och får rätta mig efter hur solen ligger på - lite här och där med andra ord & sen kan jag ju inte vara där Fidde målar ... Men några är iallafall klara både inne och ute :)


Dom har sett hemska ut så det är välbehövligt!


Nyss rörde jag ihop en något modifierad smet till Reneés goda bröd (Recept.nu), så det kan vi smaska på i veckan :)


Två limpor blev det och denna gången var det jag som inhandlade ingredienserna så brödet blir med naturell youhurt idag (&inte som förra gången när Fidde köpt nån smaksatt variant som jag fick blanda med både det ena och det andra, hihihihi)!!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards