**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Lind@ - 15 september 2009 22:29



Måste bara skryta om hur BRA mina fönster blev efter helgens putsning!


I skugga brukar dom ju alltid se okey ut - men sen när solen ligger på - oj oj oj!


Men faktum är att denna gången blev dom skibra !!!


En blandning av putsmans medel, diskmedel + vatten i flaska + nåt typ Vim fönsterputsspray använde jag & som sagt - kanonresultat!



Av Lind@ - 15 september 2009 22:18



Har en veckogammal förkylning som vägrar släppa !!! Idag verkar vara ännu ett bakslag - smaken är helt totalt borta ...


Vilket kunnat innebära att jag hade kunnat käka isterband (som jag typ tycker är bland det läbbigaste som finns!)


Istället käkade Olivia och jag köttfärssås och spaghetti som jag inte har en aning om hur den smakade ... men hon åt med god aptit, så det var nog okey ?! :)


Fidde jobbar ju kvällen denna veckan och när kvällen kommer brukar jag vara rätt mör, men idag har det gått superbra! Mycket tack vara redskapsgymnastiken som Olivia går på på tisdagar. Det är perfekt att ha en timmes aktivitet innan det är dax för dusch och kvällsmat & så vet man att hon somnar ovaggad sen ! :)

Fast idag var dom rätt pigga båda kidzen och Olivia somnade inte förräns kl 8 ... så när jag kom ut från hennes rum var det mörkt ... snopet!


Imorron ska Olivia till tandläkaren. Det blir Fidde som får hänga med henne då jag och Alice ska träffa Sofia och Anna och deras bebisar & gå långpromenad :)

Om det går tajma med 3 bebisar förstås ?!


Nu ska jag krypa till kojs .. natten till idag var jag nog vaken 2 timmar sammanlagt. Olivia kom in tre ggr och fick ligga kvar en. Sen sa hon själv att hon ville ligga i sin säng ... & däremellan vaknade Alice och skulle ha välling ... Ja det är holabaloa här om nätterna!





Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards