**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under november 2009

Av Lind@ - 5 november 2009 14:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lind@ - 4 november 2009 18:41


I em har Jesscia och söta lilla Judit (Jess - du är oxå söt, hihi) varit här en sväng.


Det blev en promenad ut i nordanvindarna och vi besökte biblioteket och sen Lindex en snabbis.


Trevligt med besök -  I like ;)

Av Lind@ - 4 november 2009 18:37



Jag som aldrig färgat håret (förutom toning en gång och slingor 2ggr) - har idag impulsfärgat håret Askblont ...

(meningen har varit att min mamma ska göra slingor men hon har aldrig tid ...)


Alltså,hmmm, det blev ju inte riktigt som på bilden ... haha ... Rätt mörkt och jag är inte direkt överförtjust i färgen !! men va sjutton ... jag får väl tvätta det nåra gånger och tycker jag det ser bedrövligt ut sen oxå får jag väl köpa en annan färg, värre är det väl inte ?!?


Av Lind@ - 4 november 2009 18:34



Tro´t eller ej - men VI KOM IVÄG PÅ BIO IGÅR :)


När vi bänkat oss försökte vi för allt i världen komma på NÄR vi var på bio sist ... Men vi gick bet ... det är knappt om jag vet om vi varit på bio sen Olivia föddes ?! alltså dryga 4 år ... Tror att vi måste varit nångång, men det är lögn att komma ihåg ..


Trevligt var det hursomhelst och det var rysligt spännande, SÅ spännande så idag har jag skitont i nacken, måste spänt mig, hahaha!


Vi såg "Flickan som lekte med elden" ... & nu bara väntar jag på 3-an ...

Av Lind@ - 3 november 2009 12:58



Vi tror att det är Alice 2 tänder däruppe som spökar för hon är helt bedrövligt jobbig på nätterna .. Vaknar och gråter hejdlöst. Inatt har det varit säkert varannan timme eller varje - varken jag eller Fidde har koll ... Vi är bara helt borta om nätterna ... Inte nog med det för vid 06:00 var det uppstigning oxå! Guuuud vad trött jag var då :(  Kändes nästan som jag ville dö, men bara nästan ;)


Har varit på mysig mammaträff idag & det var riktigt trevligt. Så mycket som vi varit hemma det sista nu när Alice varit sjuk - är inte kul!


Idag var vi hos Emma och Hilda som bor en bit bort. Nu börjar dom röra på sig alla våra bebisar och ställer sig upp mm .. Innan var det lugnare tillställningar när dom bara satt där dom blev placerade :)


Några av dom hade sett nått Ullaredsprogram & det bara måste jag kolla in om det finns via Kanal5-Play eller vad det kan heta ? Sen börjar vi bli riktiga Traderare oxå - hihi!


Fast idag är jag besviken. Har köpt ett par skinntofflor till Alice som visar sig vara ett annat märke och en mindre storlek än vad försäljaren utgav i annonsen! INTE KUL- för jag har betalat 155kr !!!

Har mailat säljaren så får vi se vad som händer ...

Visst sånt kanske man får räkna med, men det är trist! Särskilt som vi behöver dom NU och dom var supersöta.


Har precis käkat lite uppvärmd lunch här och Alice vaknar nog snart - hon sover redan andra omgången för idag ... Så är det när man är uppe i ottan ...


Ikväll är tanken att Fidde och jag ska på BIO - det var läääääänge sen!

Hoppas vi kommer iväg, man vet ju aldrig med små trilskande småbarn, haha!!




Av Lind@ - 2 november 2009 20:16


Trotsade regnvädret idag och gav mig ut iallafall ...


Att springa i regn är underskattat- är man väl igång så är det riktigt skönt :)


5 km och jag klockade inte tiden idag, men hamnade väl på ca 35 minuter med uppvärmning skulle jag tippa.

Av Lind@ - 2 november 2009 20:14



Denna veckan serveras följande på "restaurang" Trädgatan 21 ... :)


  • Rotfruktsgratäng med broccoli
  • Hamburgare, strips och kall bearnaise + sallad
  • Djungelkyckling med ris
  • Pizzakassler med potatis
  • Kycklingenchiladas

Av Lind@ - 2 november 2009 13:14



BVC besök på förmiddan idag och hon hade ökat litegranna i vikt och på längden sen vi var där för 2 månader sen ...


Vikt 7980 gram

Längd 67cm

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards