**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Lind@ - 15 januari 2010 16:07



Det går inte med ord beskriva hur det BERÖR mig det som händer i Haiti ...


Hur otroligt det är att vara med och överleva en så stor naturkatastrof vet bara Vi som varit med om det ...


Jag och Fidde kunde ju bara snabbast möjligt försöka ta oss hem till trygga sverige igen ... & lämna allt det hemska i Thailand. Till dom som skulle bo kvar och reda upp i allt kaos.


Visst känner man sig som en svikare..

Just då kändes det som enda alternativet.


Tänk människorna i Haiti - som förlorat allt och som tvingas vara kvar! Dom BOR där .. Hemska tanke. Hjärtat blöder massor...






Av Lind@ - 15 januari 2010 13:15


Gick med barnen till CityGross på förmiddan.Vi behövde nämligen ryggbiff till kvällens fredagsmys !!


Fidde har fått recept på "Biffwrap med ostkräm" som tydligen skall vara något utöver det vanliga .. Så det ser jag fram emot ikväll. Trevligt när även männen diskuterar mat på jobbet tycker jag ;)





Av Lind@ - 15 januari 2010 12:50



Idag var det ett stort paket i brevlådan ... & jag började ju förstås tänka efter om jag beställt nåt ... Ja det hade jag  - men inget i den storleken !!!


Öppnade och det var en vinst från en tävling i tidningen Mama i höstas.


Det var schampo, duschcreme, bodybutter och en tvättlapp (värt 570kr) som låg i paketet !!! allt var produkter för barn från The Body Shops serie Buriti Baby ...


Jag hoppade ju högt av glädje !! snacka om att barnen ska få det lyxigt nu :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards