**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Lind@ - 20 januari 2010 22:01


Kom iväg till Anna idag och fick 3 timmars paus från sjukdomarna :)


En Festbox a´la modell större blev inhandlad (för att det var erbjudandepris!) - nåt som jag funderat på att köpa många gånger men som oftast får stå åt sidan för man snålar ihop.


Men nu är ju senaste kalaset i färskt minne där man står och inte kan göra tårtan klar, eller kan och kan, men krångla med plastfolie & tandpetare är mekkigt ...


Så EN grej blev shoppad & förhoppningsvis kommer den hänga med måååånga år framöver :)


Jättegoa och trevliga tjejer för övrigt på partyt så timmarna flög iväg :)


Det "värsta" är väl att nu förväntar sig mammorna mastodontfika i apladalen till våren/sommaren ;)

Av Lind@ - 20 januari 2010 10:20



Först: TACK alla ni som ger kommentarer och stöttande ord - jag blir sååå glad när ni visar att Ni bryr er :)


La mig halv 9 igårkväll ! Helt färdig & mentalt slut !


Preparerade Alice med alvedon och näsdroppar/spray innan hon la sig så natten har faktiskt varit helt okey - skönt för jag befarade att det skulle vara rätt sömnlöst.


Idag har snoret "segat" till sig på Alice, feber har vi inte hunnit ta ännu men hon känns inte så varm.


Idag skulle jag och barnen åkt och hälsat på jobbet & sen stannat hos Jessica & Judit i Skryd på vägen hem - ALLT inställt :(


Ikväll är det Tupperwareparty hos Anna & mormor&morfar skulle vara barnvakt. Får se om Alice är i skick så jag kan åka ?! Hoppas det. Några timmars brejk från hemmet hade jag liksom inte tackat nej till nu.


Snart tar jag med mig Olivia och fixar lite ärenden ...



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards