**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Lind@ - 29 mars 2010 19:49


Hade stämt träff med min chef idag så jag och Alice for till Jönköping på förmiddan ..


Mötet blev jag inte mycket klokare av - hade hoppats kunna få nån sorts hum om vad jag ska få göra när jag kommer tillbaka från mammaledigheten - men tji fick jag .... väldigt svävande allting.


Så det är väl bara att gilla läget och intala sig själv att det kommer vara olöst tills typ när jag börjar den 1 sept ... känns ju såklart inte bra alls !


I slutet av förra veckan fick vi besked att Alice har en plats på avd 1 på Växthuset från den 16 aug - såååååå glada är vi för det :)


Har fått ett annat glädjande besked ikväll som jag tyvärr inte kan skriva mer om ännu - men inom kort kan jag avslöja det ;)


Nu är barnen i säng här och det är en hostig, snörvlig & trött mamma som nu ska läsa ToppHälsa och kanske käka lite godis .. passar väl bra ihop med min hälsotidning som handlade mycket om löpning detta numret !! ;)

Just det - Matmagasinet kom ju idag oxå, den ska oxå gås igenom :)


Go´kväll !!



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards