**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Snorinlägg ..

Av Lind@ - 30 mars 2010 15:13


Alltså nu blir det klagoinlägg !!


Vi har ju varit förkylda sen magsjukan härjade och nog trodde jag väl att det skulle gå på rätt håll ... MEN idag har jag blivit fullkomligt vrålförkyld & tappat smaken :(  (+ att hostan river i bröstet..)


Alice är megasnorig oxå & hostar .. ( har bara hållt på i 3veckor nu..!)

Fidde är halvrisig han oxå ..


Olivia är piggast !! :)


Träffen hos Sofia och Emmy idag blev därmed inställd :(


Fick iofs lite andra ärenden uträttade på stan istället men prommis & lunch med mina goa mammalediga kompisar hade varit trevligare :)

 
 
Jessica A

Jessica A

30 mars 2010 15:21

Vi saknade dig idag! Inte kul med dessa förkylningar - fattar de inte att det är VÅR!?

Och så missade vi ju det glädjande beskedet..... låter spännande?!

Kram
PS. tog det bästa kortet - det med huvet med på bilden var inge kul alls...

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna o Wille

30 mars 2010 17:26

Ja vi saknade dig idag....hoppas det går över snabbt så ni slipper va snoriga och hostiga i Påsk. Så glad påsk på Er från oss och krya på Er. Kram Anna m fam

 
Ingen bild

Sofia

31 mars 2010 20:28

Saknade er idag! Hoppas ni kryar på er snart så vi kan ses! Kramar fr Sofia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards