**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Lind@ - 31 mars 2010 15:36


Jag har ju varit snorig sen vi hade spysjukan & nu har den *§^¨'! förkylningen fullkomligt slagit ut mig !


Idag är det inte mycket med mig och hade jag varit själv så hade jag legat nerbäddad hela dan ... vilket inte går med småttingar.


Fidde jobbar ju kvällen och har fått ta det mesta idag. Mormor kom förbi vid kl 14 och har haft ute barnen en runda och nu har Olivia fått följa med henne hem.


Alice har bara sovit en gång idag & inte särskilt länge så henne försöker jag i skrivande stund försöka få att somna innan det blir för "sent"...


Vårt påskbesök som vi sett fram emot sååååå länge ser ut att bli inställt.

Först har Oskar haft vattenkoppor, i en rätt mild variant. Nu har lillasyster Maja fått det & det med råge .. Stackars lilla tjejen! Vi lider med henne ..

Hon kan ju såklart inte sitta i en bil i typ 60 mil med massa blåsor på hela kroppen som kliar.. Hennes välmående måste ju såklart prioriteras, men klart vi blir lite besvikna nu när vi inte setts sen förra sommaren.



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards