**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under mars 2010

Av Lind@ - 7 mars 2010 17:21


Yohooo !!!


Idag har vi haft barnvakt av mormor och morfar, Fidde och jag - för vi har varit i Ullared ... :)


Är nog första gången jag kommit dit och inte svurit direkt på parkeringen för att det inte finns nåra platser - det var inga problem idag :)


Det blev lite smått och gott men vagnen var inte ens halvfylld när vi traskade ut ...


Hittade inte riktigt det som jag tänkt, men ett regnställ till Alice blev det och ett par jeans-leggings till mig. Fidde hittade några t-shirts och en skjorta i klädväg.

Var ute efter enfärgade strumpbyxor till Alice, men dom började i strl 86/92 så det får vänta ett tag till ..

Regnvantar till ungarna blev det oxå, det finns ju till superpris.

En pyjamas letade jag efter, men jag kan inte begripa varför alla måste vara så puttenuttiga och med snobben på ... så inget köp där! Såg en superfin rosa morgonrock i en kortare volangmodell som jag ångrar nu att jag inte köpte, den var jag sugen på men kunde inte bestämma mig när vi var där. Jag har tendens att snåla ihop lite :)


Sen blev det en del livsmedel, kaffefilter, plastfolie, (godis!) och bakplåtspapper såklart. Det gör jag ju åt på löpande band när det bakas alltsomoftast :)


Vi käkade på restaurang innan vi for hem oxå & både jag och Fidde käkade Harrys-burgare med tjocka mumsiga pommes. Vi njöööööt av lugnet och att få äta i lugn och ro :)


Det var två trötta morföräldrar som väntade hemma när vi svängde in vid 15-tiden ... dom sover nog hela kvällen nu - hahaha :)


Kassarna är upp-packade och grejerna inne i skåpen - nu är jag sugen på en tripp snart igen tror jag !!!!! ;)


Av Lind@ - 5 mars 2010 14:57

           


Här är full rulle ... som vanligt ...



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards