**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Lind@ - 4 maj 2010 12:11


Bjuder inte på några nyheter ännu så länge, njo, kanske köttfärssåsen till lasagnen som jag tänkte köra efter Marcus Aujulays recept ..


  • Ugnspannkaka med bacon & lingonsylt
  • Tacofisk med potatismos
  • Lasagne
  • Fläskkotletter med brunsås & kokt potatis (kotletterna måste eftersteka/koka minst 45 minuter för att bli möra!)

Fredan och helgen bestämmer vi längre fram :)

Av Lind@ - 4 maj 2010 08:23


Alltså det här med retiga storasyskon gör mig fullkomligt tokig !!!!!!!!


Hade hoppats på att slippa börja dagen med att skälla som en bannhund .... men NÄ, det gick inte idag heller .....!


Olivia är en sån retsticka så jag finner inte ord!!! BARA JÄVLAS med Alice och tar hennes grejer, framförallt hennes kanin Stampe, som är hennes allt ...


Hemskt att säga - men skönt att det bara är 35 minuter tills hon ska till dagis ....

Hon retar fullkomligt gallfeber på mig härhemma ....


Nån som känner igen sig?


  

Av Lind@ - 4 maj 2010 08:16


Igår var Alice 16 månader ... helt galet känns det att hon är så stor.


Hon har nu 9 tänder (5 nere & 4 uppe)

Uppdatering: Hon har visst 11 tänder :) (6 uppe & 5 nere ..) Vilken koll jag har !


Hon säger mamma och pappa riktigt bra och häromdagen började hon säga "borta" eller "dudda" som hon säger på sitt egna språk :)


Hon älskar att dansa och gillar när man sjunger.


Hon har även börjat försöka gå på tårna ....neeeej, bli inte som storasyrran ;)


  



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards