**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Lind@ - 21 maj 2010 15:02


Idag på förmiddan var jag och barnen ute hos Anna & Wille. Jessica och Judit kom oxå men Sofia & Emmy var inte med idag, synd.


Vi gick en rätt lång runda. Olivia cyklade och skötte sig jättebra faktiskt :)

Idag hade jag laddat med en burk med Mariekex till Alice om hon skulle börja med det där alien-beteendet som hon brukar = alltså kasta sig runt i vagnen och illvråla !!

Men jag behövde aldrig använda mutan...


Hemma hos Anna fick vi jättegod smörgåstårta som hon gjort & sen en kladdkaka med massor av choklad i :)  Tur vi hade gått innan ;)

Så kändes det lite bättre i samvetet - hihi !!


På hemvägen stannade jag till på Stadium och hämtade ett paket med en bikini i. Vet ni: det är 20% på badkläder via webshopen på Stadium.se så passa på säger jag!!

Ska se om jag kan få in en bild här, men en blommig sak med svart botten blev det iallafall. Hade garderat med två BH-storlekar för man vet ju aldrig & 36-an passade bäst :)


    




NU har Olivia åkt till Halmstad med mormor och morfar och stannar tills söndag.


Alice sover och jag "vilar" mig här :)


Go helg önskar jag Dig !!






Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards