**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Lind@ - 10 juni 2010 20:26


Alice har ju hittintills inte varit särkilt intresserad av att klättra men igår gjorde hon några tappra försök att komma upp på sina små stolar inne på sitt rum.


Hon körde först taktiken: backa in och sätta sig - funkade INTE! Stolen var för hög. men hon testa ändå många gånger - kanske skulle det funka ???? ;)


Idag gjorde hon oxå några försök att backa och sätta sig - funkade precis lika dåligt som igår ;)

Så upp med ena benet fast med lite varierande framgång ... Några vurpor blev det och jag hann nästan fånga dom med kameran ...


                        

      Jag är uppe!                                     Jag ramlar av!


   

   Kraschlandar!


   


                       Här har syrran hjälpt mig !!         

Av Lind@ - 10 juni 2010 20:20


Idag var det min tur att ha hit "mina" goa tjejer med deras små sötingar. Promenad och lunch och lite fika stod på programmet. Vi klarade oss undan regnet precis och det var skönt med lite frisk luft på förmiddan.


Tänk att vi alla 4 lyckades pricka in att få våra små älsklingar under förra året - helt fantastiskt !!


Dom börjar ju bli stora nu & Alice är väl snart ifrånväxt av alla - hihihi! Emmy och Wille är ju redan förbi och Judit som är 9 månader yngre är på god väg hon oxå !! Men ingen springer ännu så länge fortare än Alice ;)  (eller kryper/hasar för den delen) hahaha


Lite bilder på våra godingar kommer här:


               


               

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards