**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Lind@ - 13 juni 2010 20:09


Alltså - detta är inte klokt!


Idag har Alice blivit VRÅLförkyld IGEN!


EN VECKA fick hon va frisk !! EN VECKA! ....


Dagen idag har varit SKIT!


Fidde har varit ute och grävt & planterat häck, besökt sin mamma som inte får ta emot barnbesök då hon donerat en njure till sin nya man & sen fortsatt med att plantera häck .....


Jag har varit inne med en gnällig Alice (& håller på att bli helt sjuk i huvudet på kuppen..)


Jag har kommit ut lite under seneftermiddan då jag klippte gräset & sen gick ner till stan och hämtade min cykel som Fidde lämnade hos frissan i fredags em.

Han hade en himla tur idag! I cykelkorgen låg nämligen hans regnkläder & dom ställde ut cykeln från salongen igår fm, så hur dom kunde ligga kvar där orörda i drygt 1 dygn är ju helt ofattbart - men sant.


Nu ska jag trösta mig med lite Polly ..

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards