**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Lind@ - 14 juni 2010 14:33


Mina funderingar har under en längre tid varit OM det är Alice äckliga kanin Stampes öron som gör att hon får dessa ständiga infektioner ???? Hon suger ju på dom istället för napp och den där kaninen ligger ju på golvet, blir slängd lite varstans ute mm mm mm ..... En riktig bakteriebomb borde han ju vara. Både tvättar den och kokar öronen MEN den är ju vidrig ändå ..


Idag KLIPPTE jag helt enkelt av öronen på den! NU får det vara nog med den stinkande kaninen känner jag. Jag håller ju på att gå under själv av alla dessa sjukdomar som hon ryker på och nu måste vi testa detta steget.


Hon somnade faktiskt innan utan att suga på den & vi får väl se ikväll hur det blir då -- men nu är det ingen återvändo iallafall. Hon tycker nog det är lite konstigt för hon har inte burit lika mycket på den som annars ;)


Min snälla mamma har varit hos oss nästan hela dan idag. Hon vet att jag har det jobbigt och nu när Olivia har sommarlov och jag inte ens kan gå ut med henne. Jag och Olivia har fixat lite ärenden under förmiddan. Varit på biblioteket & lånat filmer & jag har lånat Lelia Lindholms senaste alster " one more slice".


Sen bar det av till Kvantum för att kräva tillbaka lite pengar på en olivolja som det var extrapris på men som jag upptäckte när jag kom hem i lördags, hade blivit inslagen på fullpris. Riktigt irriterande och det händer för ofta på Kvantum!!!


Efter det en sväng till Blomsterlandet för lite inköp av nya uteblommor som jag senare fick plantera ute i lugn oh ro medan mamma var inne med barnen :)



Idag blev det pannkakor till lunch - så det mumsade vi i oss allihop innan mormor for hem till sig.


Alice sover & Olivia tittar på "timmy lamm" som hon lånade innan.


Alice är för övrigt lite piggare idag men hon hostar och näsan rinner.


Fidde är iväg på jobbresa med övernattning och kommer inte hem förrän imorron.


Jaha, det där var min måndag "so far" - hur har Din varit??



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards