**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Lind@ - 15 juni 2010 11:44


Här hemma har jag en Olivia som driver oss andra fullkomligt tokiga !!!


Hon kan omöjligt leka själv och retas med Alice typ hela tiden ...


Vilken aktivitet jag än föreslår så är det - nä det vill jag inte ...


Snart tvingar jag ut henne lite ... och hoppas att det är nåt annat barn här i grannskapet som är hemma. :)


Idag har jag äntligen fått tummen ur och bakat en omgång med sirapslimpor. Det har blivit mycket köpebröd nu det sista och jag är verkligen inte särskilt förtjust i det.

Bullar inför sommaren behöver jag oxå baka, får se när det kan hinnas med - det kräver ju lite större insats än bröden och då vete tusan om jag kan ha båda barnen hemma under tiden?

För mig är det ju lite terapi att få greja i köket själv och inte ha gnällande barn runt benen ideligen.


Nu är bröden klara!


Dax för lunch oxå - idag blir det makaroner och falukorv :) Barnen jublar :)



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards