**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Lind@ - 3 augusti 2010 13:18

Har ju haft sk Vårdnadsbidrag hela våren och från den 1 juli så ska jag ta föräldrapenning igen.


Inväntade pengarna den 27 juli - men ni ska väl inte tro att det kom några då inte ...


Idag ringde en "dam" och givetvis så var det ju vårdnadsbidraget som ställt till det ... Hon kunde ju inte se vad jag hade haft för mig mellan feb-juni ...


Men det löste vi ju kvickt via telefon så nu verkar det som om jag kommer få lite pengar i slutet av veckan.


Är ju tacksam att hon ringde iallafall och inte skickade ut ett brev som dom brukar vara duktiga på annars ..!


Snart blir det ju riktig LÖN och det ska bli alldeles underbart ;)

Av Lind@ - 3 augusti 2010 13:06


Jag är ju ett fan av nätshopping och när jag hittade sajten http://www.footshopping.com och insåg att det var bra mycket billigare att beställa från tyskland än att köpa här i sverige så var saken "biff" :)


Jag vet ju sen innan att det är rätt skönt att ha ett par extraskor på jobbet, att alternera med och jag har Birkenstocksandaler sen tidigare.

Dom börjar dock bli rätt risiga nu och duger mest till att lufsa runt i härhemma :)


Mamma har ett par jättesköna med lite mjukare sula sk Soft Footbed, så när jag kikade runt på sajten bestämde jag mig för ett par såna.


Jag beställde dom den 28 juli och idag levererades dom via UPS. Lev tog 6 dagar - helt okey tycker jag ;)


Pris här i Sverige ca 800kr - på "footshopping.com" knappt 500kr och då var frakten 99kr. Så jag "tjänade" dryga 300kr - inte illa va ??

Shoppar man för mer än 1000kr så är frakten gratis, så det är det flera som ska köpa lönar det ju sig att beställa ihop :)


Såhär ser min modell ut & dom passade perfekt :)


  

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards