**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Lind@ - 18 augusti 2010 19:41


Inskolningen fortsatte idag.


Hon blev lite ledsen när jag smet in och lämnade Olivia på sin avdelning men lugnade sig så fort jag kom tillbaka.


Sen var vi med i barngruppen tills kl 10:30, då skulle dom gå ut och leka på gården.


På med stövlar och regnbyxor för vädret är ju lite sisådär.


Jag och en annan pappa som har inskolning lämnade barnen fär på gården och fick gå hem. Det gick bra & dom gick sen över till stora gården där Olivia och dom andra barnen lekte.

Inga problem så långt och hon hade tvättat händerna och allt när dom kom in.


Sen vid matbordet var det lite trilskigare ...

Hon smakade en sked på "Ryssröran" (nån köttfärshistoria som tydligen är jättegod). Sen sköt hon bort tallriken och därmed var hon klar! Lite tårar blev det oxå och sen fick hon och en fröken gå från bordet ... Så när jag kom vid kl 12 så var hon i lekrummet med Malin och alla andra satt vid bordet!


Imorron ska hon både äta och sova - stackars fröknar säger jag bara ... det blir nog en tuff match imorron.


Själv gick jag hem idag och drog igång lite bakprojekt. Skulle ha mammagruppen på besök i em så jag bakade frallor och blåbärsgrottor. Ingen rast och ingen ro, knappt jag hann äta lunch själv innan det var dax att hämta våra godingar ..



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards