**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Lind@ - 31 augusti 2010 13:16


Vad skulle jag göra om jag inte kunde shoppa på nätet ???


Det är ju såååååå smidigt!


Måste rekommendera www.vagabond.com Är nog butikspriser + frakt 39kr, men man slipper ju jaga runt på stan vilket tar TID ...


Beställde ett par svarta (rea-)Loafers därifrån för ett tag sen & häromdagen ett par stövlar med kilklack. Jag har alltid strl 37 i Vagabond därför vågar jag beställa skor/stövlar. Annars är jag skeptisk på "sko-shopping" på nätet, det är ju så himla olika hur dom passar. Men som sagt, dessa två ggr har jag haft tur och skorna har suttit som en smäck :)


  


En canvastavla på barnen har det oxå blivit det senaste. Brukar beställa bilder från Crimson & nu passade jag på att beställa en canvastavla. Har tänkt tanken så många ggr men inte kommit till skott. Men nu ska den hängas upp vid matplatsen.

Det var ett färgkort från början men jag beställde i svart/vitt. Är supernöjd :)


  


Är på jakt efter en snygg höstjacka nu oxå, nåt att ha innan det blir sådär riktigt kallt ... Men jackor är nog det svåraste jag vet att handla ... Nån som har nåt tips - i nån nätshop kanske ??? ;)



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards