**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Lind@ - 7 september 2010 20:30


Härhemma håller Alice på att friskna till och igår var hon på förskolan mellan 9 & 14. Fidde började lite senare och hämtade henne vid två. Sen kom mormor och var barnvakt & Fidde åkte tillbaka till jobbet.


Det gick jättebra igår och därför tog vi beslutet att lämna enligt schemat idag (trots 2 veckors uppehåll).


Så idag var det "premiär" att lämna barnen på förskolan och sen åka iväg till resp jobb ... Hade klockan ställd på 06:00 & det var lagom. Fast Alice vaknade vid kl 5 imorse och vi flyttade över henne till oss och sen en flaska välling på det så hon somnade om. Nån som däremot inte somnade om var ju såklart jag .... Så min dag började vid kl 5 kan man ju säga ...


Har fått "jobba" lite idag, reggat en del ordrar bla. Det finns en del att utveckla med det känner jag och jag hoppas det blir tid till det framöver. Hjärnan går på högvarv, haha!


Åh, förresten - det kom ju ett blombud till mig idag oxå !!!! Snacka om att bli snopen! Jag var väl helt avlång i ansiktet, hahaha!

Det var gulliga gamla kollegan Anneli som skickat en blomma och ett fint kort  där hon önskade mig lycka till på nya jobbet- TACK TACK TACK !!! Den pryder mitt skrivbord nu :)

Så omtänksamt så jag blir alldeles tårögd ...


Nu i tre dar framåt så ska jag sitta med hon som bokar mycket frakter och kolla utlastning mm - riktigt kul ska det bli.



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards