**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

Simhallsbesök första aktiviteten 2011

Av Lind@ - 1 januari 2011 20:34


God fortsättning till alla mina bloggläsare !!


Vi hade planer redan igår på att åka till simhallen med barnen & enligt infon via hemsidan så skulle det varit öppet igår ... men när vi kom ner så var det helt igenbommat :(

Till barnens och vårt stora förtret !!


Så efter att ha firat en mycket lugn nyårsafton härhemma igår så blev det istället att vi åkte dit idag vid lunchtid.


Alltså säga vad man vill om dom som bestämmer i Vmo Kommun. Men lägga ner såååå mycket pengar på att renovera simhallen och det enda (!!) som märktes nån skillnad var barnbassängen, vilken för övrigt var jättefin.

Jag antar att duschar mm oxå ska fräschas upp för därinne var verkligen inget gjort och lika sunkigt som vanligt.


Nä riktigt synd att dom inte satsar på lite mer äventyrsbad när det ändå ska göras om - jag är övertygad om att det hade gett mer klirr i kassan på sikt! Nu kommer iallafall vi att åka till dom större städerna för att bada framöver. Nån gång kanske åka ner hit, men inte varje gång vi ska bara.


Barnen tyckte iallafall det var jättekul och det var inte lätt att få dom därifrån när jag och Fidde tyckte det var dax.


Vi var bjudna på middag hos mina föräldrar idag, så det blev att vi spenderade hela eftermiddagen där. Alice har inte sovit en blund idag så det var en tjej som somnade utan alltför mycket skrik vid läggningen ikväll :)


Nu hoppas jag Olivia ska tackla av snart så jag och Fidde kan kolla på en film (& jag ska klara hålla mig vaken !!)

 
 
Ingen bild

Anna

1 januari 2011 22:34

Hej
Hoppas ni haft en bra jul och nyår. Sidan vi beställer ifrån på nätet heter pramworld.co.uk Jag svarade det i ett inlägg på min blogg när du frågade sist, men det kanske du inte såg. Så nu skriver jag här istället.=)
Hoppas du hittar nåt kul att handla.
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards